20 February 2010

ke'bz'an yang mngmbirakan...!!

semalam tngah syok2 bergumbira tetibe plak dtg kesedihan..konon nk lupekan la si dy 2..tapi now aku x mo cite yang sedey 2..nk cite yang mngmbirekan..


member2 kakak sdare aku(kak t)dtg..then mmg bz r..tapi disebalik ke'bz'an 2 sgt mngmbirekn..dlm pkul 4.30pm kak t ngn min(adk dy) g sri gading untuk beli bahn nk buat kek..(kek batik je kot)memang semangat giler r kak t..bkn nye sebab member nak datang,,tp si paan(bf dy) nk dtg skali..hahaha


tnga aku buat keje kat sane kak t yang kat dapur kelihatan sibuk masak(konon2 je la)...then,,aku pon rase ksian r mmndngkan member dy nak dtg..bkn sbb paan k..haha..<cekodok je..kan dpat byak..(pndai x aku??)hehehe..


ternyata aku pnye cekodok laku 2..!(bangge ckit)haha..pas 2 masak plak untk makan malam..aku da cop awal2 nak msk sayur je..ptg 2 dlm ko 7 settle da..yang aymnye plak x tau nak wat pe..aku pon blek la rumah oleh kerane da maghrib..lpas maghrib p lagi..smbong masak sbb aym x siap lagi..huhu..(rajinnye dak ny ek..)


ayam 2 dimasak oleh kak an..aym msk kicap je..aku tlg ckit je..pas 2 goreng telor lak..ntah pape je..teburai itu telor..x jd la nak hdang..segan..hik..yang kak t ny kate ckitnye lauk..so last minute buat sup cendawan..sdap gak r kterng buat..rse cam da ckop r untuk mmber2 kak t mkn..4 owg je kot trmasuk pakwe dy..tapi kak t ny msak cm untuk 1 kampung..!haha..dy p goreng plak ikn masin..


memang bes!!men msak2..hehe...............

4 comments:

brokemal said...

nice story gurl..haha..
spttny telur 2 ko hdang an je..
biar la org nk ckp pe..kahkah

iKa eStElle said...

sgn la aku wei...
da teburai..jtuh saham ak t..
klau bg ko xpe..
hahaha

brokemal said...

haha..ak jnis xkesah psl masakan..

iKa eStElle said...

mlntk je r 2 keje ko ek..