13 March 2011

::marah tu syg::

Assalamualaikum dear!!
heee... lme da tak update blog ni..


kebizian yg melande pnye psal la ny.. haih.. pnt sey!
K.A.W.A.D.
haa.. ape tu?? tau x?? kawad tu yg jln mcm robot ala2 org takde perasaan dgn muke yg serious..
ade la gaye org bodoh..:p


aku la tu org nye.. hahaha..
f5 xde pon yg join.. haih.. f4 jd mngse..
nak aja dak2 kawad bukannye senang.. mak aiihh...
berbuih mulut...nak kene gegar 1 blok tym prep dak ostel gak baru nak trun dataran...


mmg la nak kne kn.. eh2.. bajet mcm aku je yg koman kn..wakakakaka
pdhl xde jwtn ape pon..lalalalalalallaala~ ade aku kesah??!!
heee.. dah tu xde org yg nak pkse dak2 turun kan.. mmg kne la..


kak ika garang nih..jgn maen2.. ;p


"sory guys! act, aku xde la garang mne..jgn carik psal dah la.. bile suruh trun kawad tu dtg je la..
f4 pon homework blmbk.. -___-"
jgn pntingkan diri hoccay! kiterng lg bnyk subjec yg nk kne catch up.. aku bole trun awal korang pesal nak tggu aku jemput gne redcarpet bru trkedek2 nak tuka baju.. haih...
kawad pon hancur lagi..aku lg la..siap kne create formasi..korang tau tggl wat je kn.. (pyh nak phm kn budak2 nih..)"


so, rabu sharp 9pg! no excuse.. lmbt 5 minit ketuk ktmpi 10 kali...ke nak bumping?? kawad takbetul mmg sedap biawak panggang.. nakk??! hehehe.. best kn biawak pggang.. aku xsnggop!
xsmpai pkol 9.00 siap korang..alasan bas lmbt?? pesal korng xklua cpt!! bngun awal!! 
sembelih korang.. =p


juz wait n c ok...;)


ingat: hitam itu menawan..pimple itu matured.. :P




salam syg,


    ika



No comments: