29 January 2012

Mesej untuk Peminat

Assalamualaikum..


Bila bercakap soal hati dan perasaan ni bukan lah sesuatu yang mudah.. Banyak hati yang perlu dijaga..Kadang-kadang tanpa kita sedar kita dah banyak sakitkan hati dan perasaan orang.. Terguris tanpa disengajakan..Memang bukan mudah nak puaskan hati semua orang..Lumrah hidup.. *mukadimah je ni sebenarnya..


Oke, Aku nak tanya..Kalau seorang lelaki yang alim, berilmu, bersikap kepimpinan dan juga mempunyai paras rupa yang just nice apa yang korang akan buat? Lepas tu dia pulak terus meluahkan isi hati dia.. haha.. memang gila..Nak accept dalam erti kata kawan yang rapat tapi tak bercouple? Cinta Islamik? Dalam masa yang sama dah terfikir soal setia..? 


I know it's really hard to say this to your admire right? haha.. Same goes to me.. Bukan apa.. Takut terguris hati dan menyebabkan salah faham..Jangan ingat aku takde admire hockey! keh3.. XD


Dengan lafaz Bismillah butang send pada handphone ditekan..  *Aku rasa dah macam cerpen-cerpen dalam iluvislam je cerita aku nih.. keh3..



Assalamualaikum..Erm..Awak..Sory mengganggu..Actually saya nak mintak maaf..Saya rasa tak manis kalau kita terus berhubung dengan cara macam ni..Awak lelaki..Saya pulak perempuan..Batas pergaulan kita memang sangat-sangat terhad..Saya tak nak kita terus lalai macam ni..Mungkin awak rasa ni masa untuk awak mencari calon zaujah awak..Tapi tidak bagi saya untuk berfikir sejauh itu buat masa ni..Terlalu banyak tanggungjawab yang perlu saya tunaikan..Kami sebagai perempuan adalah fitnah terbesar bagi kaum Adam..Maaf sangat kalau terguris hati..Tak perlulah rasanya kita berhubung terlalu kerap..Bukan tak boleh langsung..Harap awak memahami..Saya pun tak nak beri harapan kepada awak..Manusia selalu berubah..Memang pada zahirnya kita umpama teman rapat..Tapi pada hakikatnya tanpa kita sedar kita menidakkan yang benar.Tanpa kita sedar jugak benda ni lah yang menjadi titik hitam didalam hati kita..Bukanlah maksud saya kita terus terputus hubungan..Harap kita sama-sama menjaga hubungan yang diredhai Allah oke.. ^^ - Izzati




Amacam? Power tak ayat? huahuahua.. Bombastik gile ! ;D


Alhamdulillah Allah bagi kekuatan untuk menyuarakan isi hati sebenar..Lega rasa hati.. ^^
Nak jadi yang baik tu bukanlah mudah..Tapi sekurang-kurangnya kita berusaha menjadi baik..


hasil karya Hilal Asyraf..






Semoga dapat terus memperbaiki diri walaupon otak gila-gila, mereng, senget tu semua.. hehe.. 
Nama pon Ika kot.. Bukan Ika kalau tak sengal,senget tu semue..lalalaala~




Sinceraly,
Cik Nur Afiqah Izzati Binti Kamal







No comments: